چسب پهن5سانتی90یاردی36میکرون-6عددی

چسب پهن5سانتی90یاردی36میکرون-6عددی

این محصولات مصارف بیشماری دارند و جزو ابزار و مکمل های لازم در هر خانه ای می باشد در کارگاهها  ،جلد کردن کتاب وملزومات ساختمانی و در بسته بندی انواع کارتن‌ها اعم از کارتن های 5 لایه، کارتن 3 لایه، کارتنهای  لمینت، کارتنهای  روغنی، کارتن پلاست، ایزوگام، بسته های پلاستیکی، نایلونی و … به کار می رود. به دلیل انعطاف پذیری بالای این نوار چسب ها میتوان  سطوحی با اشکال نامنظم نیز به راحتی بسته بندی شوند.

ویژگی ها

28,000 تومان flat rate

32 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

چسب پهن5سانتی90یاردی36میکرون-6عددی

با طابی پک شما میتونید لوازم بسته بندیتون رو یکجا و با یک کلیلک با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت تهیه کنید.

طابی پک یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در زمینه فروش چسب است. در زودپک، انواع مختلفی از چسب پهن با قیمت‌های مناسب موجود است. همچنین، می‌توانید چسب پهن را به صورت سفارشی سازی با طرح و رنگ دلخواه از طابی پک خریداری کنید.

درصورت خرید چسب به صورت کارتنی از فروشگاه طابی پک شما میتوانید از تخفیف ویژه طابی پک بهره مند شوید.در فروشگاه طابی پک برندهای مختلف چسب عرضه می شود که یکی از آن ها برند خروس می باشد که انواع مختلفی به شرح ذیل دارد

چسب خروس نشان شفاف با لاینر مشکی رنگ : دارای عرض 5 سانتی متری و طول 90 یاردی و ضخامت 50 میکرون

چسب خروس نشان شفاف با لاینر نارنجی رنگ: دارای عرض 5 سانتی متری و طول 90 یاردی  و ضخامت 45 میکرون

چسب خروس نشان شفاف با لاینر آبی رنگ: دارای عرض 5 سانتی متری و طول 90 یاردی  و ضخامت 40 میکرون

چسب خروس نشان شفاف با لاینر قرمز رنگ: دارای عرض 5 سانتی متری و طول 90 یاردی  و ضخامت 36 میکرون

چسب خروس نشان شفاف با لاینر سبز رنگ: دارای عرض 5 سانتی متری و طول 90 یاردی  و ضخامت 33 میکرون

چسب خروس نشان شفاف با لاینر بنفش رنگ: دارای عرض 5 سانتی متری و طول 90 یاردی  و ضخامت 30 میکرون

چسب خروس نشان شفاف با لاینر مشکی (90یاردی 50میکرون 5سانتی متری)

این چسبها دارای ضخامت بالایی می باشد که این ضخامت بالاتر موجب قدرت چسبندگی بسیار بالای این محصول می باشد همچنین به دلیل بسته بندی اجناس و کارتن ها چسب فشار بسیار بالایی را تحمل می کند و این چسبها دارای استحکام و دوام بسیار بالایی در برابر این فشار ها و کشیدگی ها دارد و پارگی آن با دست غیرممکن می باشد میتوان شرط کندن کارتن هم گذاشت، از دیگر ویژگی های مثبت این چسب مقاومت آن در برابر آب می باشد و طول 90 یاردی آن نیز معادل 82.3 متر می باشد.

این محصولات مصارف بیشماری دارند و جزو ابزار و مکمل های لازم در هر خانه ای می باشد در کارگاهها  ،جلد کردن کتاب وملزومات ساختمانی و در بسته بندی انواع کارتن‌ها اعم از کارتن های 5 لایه، کارتن 3 لایه، کارتنهای  لمینت، کارتنهای  روغنی، کارتن پلاست، ایزوگام، بسته های پلاستیکی، نایلونی و … به کار می رود. به دلیل انعطاف پذیری بالای این نوار چسب ها میتوان  سطوحی با اشکال نامنظم نیز به راحتی بسته بندی شوند.

درصورت خرید چسب به صورت کارتنی از فروشگاه طابی پک شما میتوانید از تخفیف ویژه طابی پک بهره مند شوید.در فروشگاه طابی پک برندهای مختلف چسب عرضه می شود که یکی از آن ها برند خروس می باشد

جعبه‌هایی که چسبکاری ندارند برای ارسال با پیک استفاده می شود: مثل جعبه‌های کیبوردی و جعبه دسته دار.

متراژ این محصولات عموما با یارد سنجیده می‌شه تقریبا ۹۰ یارد همون 82.3 هست. عرض این کالا هم ۵ سانتیمتر می باشد. امروزه تمامی فروشگاه‌های اینترنتی و خصوصا پیج‌های  اینستاگرام به هزینه کم و سرعت بالا در کار  اهمیت بالایی می‌دهند. به همین منظور بهتره  که خیالشون از قیمت نوار چسب پهن کارتن و جعبه راحت باشد که هر دوی این ها در طابی پک موجود است.

خرید چسب پهن

چسب پهن که به آن چسب نواری نیز گفته می‌شود، یکی از انواع چسب‌های خانگی است که کاربردهای مختلفی دارد. چسب پهن از یک نوار چسبی با چسبندگی بالا ساخته شده است که به یک پایه کاغذی یا پلاستیکی متصل است.

قیمت چسب پهن

قیمت چسب پهن بسته به عوامل مختلفی مانند برند تولید کننده، عرض، طول، جنس و میزان چسبندگی متفاوت است. به طور کلی، چسب‌های پهن با عرض کمتر، طول بیشتر و جنس کاغذی ارزان‌تر از چسب‌های پهن با عرض بیشتر، طول کمتر و جنس پلاستیکی هستند.

ویژگی‌های چسب پهن

چسب پهن دارای ویژگی‌های مختلفی است که عبارتند از:

  • چسبندگی بالا:چسب پهن چسبندگی بالایی دارد و می‌تواند سطوح مختلف را به خوبی به یکدیگر متصل کند.
  • دوام بالا:چسب پهن دوام بالایی دارد و می‌تواند در برابر شرایط مختلف محیطی مقاومت بالایی داشته باشد
  • سهولت استفاده: استفاده از چسب پهن خیلی راحت بوده و به راحتی بایک قیچی و با چاقو میتوان برش داد.
  • تنوع کاربرد:

از  کاربردهای مختلف چسب پهن می‌توان به چسباندن کاغذ، مقوا، پارچه، چوب، فلز و سایر مواد و… اشاره کرد.

ابعاد چسب پهن

ابعاد چسب پهن براساس کاربرد آن متفاوت است. معمولا،انواع چسب‌های پهن با عرض 2 سانتی‌متر، 5 سانتی‌متر و 10 سانتی‌متر و طول 30 متر، 50 متر و80متر و 100 متر  و ضخامت 50 میکرون، 45 میکرون، 40 میکرون، 36 میکرون، 33میکرون،30 میکرون تولید می‌شوند.

جنس چسب پهن

به دلیل کاربرد های متفاوت چسب، جنس چسبها متفاوت است. معمولا، چسب‌های پهن کاغذی برای کاربردهای سبک مثل چسباندن کاغذ و مقوا استفاده می‌شوند. چسب‌های پهن پلاستیکی برای کاربردهای سنگین مثل چسباندن چوب و فلز استفاده می‌شوند.

انواع چسب پهن

چسب پهن را می‌توان بر اساس عوامل مختلفی دسته‌بندی کرد. یکی از روش‌های دسته‌بندی چسب پهن بر اساس جنس آن است. انواع چسب پهن عبارتند از:

  • چسب پهن کاغذی:این نوع چسب از یک نوار چسبی با چسبندگی بالا ساخته شده که به یک پایه کاغذی متصل شده است. این نوع چسب برای چسباندن کاغذ و مقوا و کاربردهای سبک استفاده می‌شود.
  • چسب پهن پلاستیکی:این نوع چسب از یک نوار چسبی با چسبندگی بالا ساخته شدهکه به یک پایه پلاستیکی متصل شده است. این نوع چسب برای چسباندن چوب و فلز و کاربرد های سنگین استفاده می‌شود.
  • چسب پهن شفاف:این نوع چسب پهن از یک نوار چسبی با چسبندگی بالا ساخته  شده که به یک پایه کاغذی یا پلاستیکی شفاف متصل است. این چسبها برای کاربردهایی که نیاز به دید عبوری از سطح چسب دارد استفاده می‌شود

خرید آنلاین ، یکی از روش‌های پر طرفدار خرید چسب پهن می باشد. باخرید آنلاین، می‌توانید از میان انواع مختلفی از محصولات با قیمت‌های مختلف انتخاب و با سرعت و دقت بالا خرید خود را انجام دهید. همچنین، می‌توانید چسب پهن را به صورت سفارشی سازی با چاپ طرح و رنگ خاص خود  سفارش دهید.